طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی (بخش دوم)


۱۱ آذر ۱۳۹۶ طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی

در قسمت اول این مقاله از اهمیت ویترین و سقف در طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی گفتیم و نقشی که می توانند برای جذب بیشتر مشتری ایفا کنند، در این بخش ادامه این نکات را با هم مرور می کنیم:

 

انتخاب مواد و مصالح مناسب برای طراحی داخلی طلافروشی

جنس مواد و مصالحی که در طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی و ویترین آن استفاده می شود ، بسیار مهم است و هر چه این مواد از کیفیت بالاتری برخوردار باشند ، جلوه و زیبایی مغازه طلافروشی را به شکل بهتری در معرض نمایش قرار می دهند و قطعا می تواند در میزان فروش شما هم تاثیرگذار باشد. بنابراین در انتخاب جنس مواد اولیه خود هم بسیار دقت کنید، به طور مثال استفاده از استیل و پلی گس ضد خش می تواند روشی برای بازتاب بهتر و جلوه گری طلا و جواهرات باشد.

 

انتخاب کفپوش مناسب برای طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی

زمانی می توان گفت طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی موفقیت آمیز بوده و اثر خوبی از خود به جای گذاشته است که به همه جنبه ها  و بخش های مختلف آن به طور جداگانه توجه شده باشد . مثلا اگرچه ویترین را به عنوان مهم ترین بخ مغازه طلا فروشی در نظر می گیریم و نقشی انکار ناپذیر در این میان دارد ، اما باید به سایر بخش ها هم به همان اندازه توجه شود تا کار دکوراسیون ما بی نقص و دلچسب از آب دربیاید. بنابراین سقف ، کف و حتی دیوارهای مغازه شما از اهمیت برخوردارند  و شما از همه اجزای ممکن برای جذب مشتری استفاده کرده اید و در نهایت مشتری هم تمایل پیدا می کند که وقت بیشتری را در مغازه شما بگذراند و در نهایت احتمال خرید او بیشتر خواهد شد. یکی از مواردی که بیشتر برای کفپوش طلا فروشی توصیه می شود استفاد از لمینیت است، ترجیحا از رنگ های روشن هم برای آن استفاده کنید.طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی

در بخش سوم و پایانی هم بقیه نکات مورد لزوم برای  داشتن یک طراحی داخلی و دکوراسیون طلا فروشی خوب با هم مرور خواهیم کرد.

دکوراسیونطراحی داخلیطراحی داخلی و دکوراسیونطلافروشی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.