دستگاه آبکاری فانتاکروم

فانتاکروم

دستگاه آبکاری فانتاکروم

شرکت ایران کروم دستگاه آبکاری فانتاکروم را  که می تواند روی هر جسمی ( پلاستیک ,اهن,المینیوم,چوب و .. ) در صد طیف رنگی آبکاری کند را ، برای شرکت ها و برای کاربران خصوصی پیشنهاد میکند .

فانتاکروم ایده آل برای پوشش هر گونه جسمی می باشد , جسم بعد از آبکاری به این صورت در خواهد آمد که سطح جسم همانند آینه می شود و کارکرد بسیار ساده ای دارد و بهترین گزینه برای کاربران خصوصی می باشد

اثر بر روی هر گونه مواد

ما راه حل های بسیاری برای آبکاری با دستگاه فانتاکروم پیشنهاد می کنیم.

مواد اولیه دستگاه  به صورت پایه آب می باشد و این مواد می تواند یک سطح کاملا آینه ای( با ۱۰۰ درصد انعکاس) را به شما بدهد . اگر شما به سطحی با ۹۰درصد انعکاس نیاز دارید ما به شما سوپر کروم را پیشنهاد میکنیم .

پس از کروم کردن جسم با استفاده از دستگاه شما میتوانید از افکت های متنوعه ای استفاده کنید مانند ( ۳بعدی ,رنگین کمان, یخی,ترک و..

 

مزیت های استفاده از دستگاه آبکاری فانتا کروم :

 سیستم فانتا کروم دوست دار طبیعیت است و هیچ گونه خطری برای محیط زیست ندارد.

 شما می توانید  روی اجسام با فرم مختلف آبکاری کنید.

 هزینه بسیار کم برای اجرا .

 آبکاری حتی روی اجسام نیمه سخت .

 طول عمر بالا . ایده عال برای طراحی داخلی و خارجی.

 آبکاری روی همه سطوح.

 آبکاری در رنگ های مختلف .

 کارای بسیار آسان.

مقاومت بی نظیر در برابر خوردگی در شرایط مختلف جوی.

مقاومت حرارتی بسیار عالی.

منبع : http://newfantachrome.ir

برچسب ها: فانتاکروم، قیمت فانتاکروم، فانتا کروم، فانتا کروم در تهران


نایلون حبابدار چیست

نایلون حبابدار نوعی نایلون ضربه گیر شفاف می باشد که به علت داشتن حبابهای ضربه گیر هوا در سطح آن از قدرت ضربه گیری مناسبی برخوردار می باشد.
نایلون حبابدار ها در انواع دولایه و سه لایه و در 5 اندازه حباب 5 – 10 – 15 – 20 – 25 میلیمتر در تنوع عرض 10 الی 200 سانتیمتر به شکل رول و کیسه موجود می باشد.
کاربرد اصلی نایلون حبابدار در صنعت بسته بندی لوازم حساس به ضربه و لوازم خش پذیر مانند مبلمان و دکوراسیون و غیره می باشد.

انواع نایلون حبابدارکاربرد نایلون حبابدارنایلون حبابدار

منبع :http:/naylonhobabdar.com

دستگاه زغال ساز (اکسترودر)

دستگاه اکسترودر یک دستگاه زغال ساز است که برای تولید زغال فشرده یا قالبی یا بریکت کاربرد داردتوصیه می کنیم ،قبل از خرید دقت لازم را مبذول فرمایید. در بازار خط تولید دستگاه زغال ساز های ارزان قیمتی وجود دارد که توان تولید ندارند و زغال درجه یک به شما تحویل نخواهند داد. حال شما حتی اگر یک میلیون هم هزینه خرید این سبک دستگاه زغال ساز را نمایید ولی زغال درجه یک به شما ارائه نکند مصداق صادق این است که پول خود را در جوی آب ریخته باشید. پس خواهشا دقت لازم را بعمل آورید تا مال باخته نگردید.

در تهیه این دستگاه تولید زغال نوع تجهیزات بسیار مهم است و ارتباط مستقیم با۱شکل ظاهر یعنی عدم اسفنجی بودن بریکت خام : دستگاه زغال ساز خوب باید در طول ۸ ساعت کاری خروجی ماردون زنان یکدست تحویل دهد. عدم اسفنجی بودن بریکت و ترک نداشتن در هنگام خروجی ماردون یکی از نکاتی است که ماشین ساز باید به آن توجه داشته باشد و عیب یابی آن را انجام داده و آموزش لازم را به مشتری اعلام نماید. اگر عملکرد دستگاه دستگاه زغال ساز درست نباشد بخصوص کنترل خشک بودن مواد اولیه بعد از چند سری تولید، دستگاه زغال ساز با اشکال اسفنجی و عدم ساپورت کامل مواد اولیه از انتهای ماردون روبرو خواهد شد۲-بافت مولکولی ایجاد شده در بلوک بریکت خام : یکی دیگر از نکاتی است که به زیبایی زغال و به سازگاری بالای زغال در هنگام مصرف میتواند تاثیر مستقیم داشته باشد بافت مولکولی ایجاد شده در بلوک بریکت خام است. دراین حالت به درصد ترکیبی مواد اولیه باهم باید دقت داشت که ماشین ساز باید به صورت کامل آگاهی داشته و آگاهی خود را به مشتری اعلام نماید و همچنین درصد رطوبت دقیق مواد اولیه ترکیبی نسبت به توان فشار وارد شده از طرف موتور ماردون۳-خشک کن مناسب قبل از بارورنمودن دستگاه مادرعمل خشک کردن و رطوبت گیری مواد اولیه قبل از عمل فشرده سازی بریکت و ایجاد بلوک با استفاده از دستگاه زغال ساز،صورت می گیرد.این عمل باید به درستی صورت گیرد ودرصد ورودی مواد اولیه در خشک کن نسبت به اندازه ورودی باید تعریف شده باشد وگرنه در قسمت فشرده سازی و ایجاد بلوک توسط ماردون دستگاه زغال ساز مشکل ایجاد شده و به سیلندر و بدنه ی دستگاه زغال ساز و بخصوص دو خروجی نقطه ی گرمایی انتهای ماردون با مشکلات زیادی روبرو میگردید۴-فشرده سازو کنترل دود در این دستگاه به خصوص در خروجی ماردون : کنترل دود و فیلتر کردن آن درکل کار بسیار حائز اهمیت است. کوره سازان پاسارگاد به نحو احسن این عمل را ایجاد نموده است.اگر دستگاه زغال ساز بریکت دارای استاندارد های لازم باشد و عمل فیلتراسیون درست انجام گیرد هیچ مشکلی پدیدار نخواهد شد .نکته دیگر در خروجی دستگاه مادر که بلوک بریکت خام را خارج میکند میباشد که کوره سازان پاسارگاد به بهترین نحو عمل فیلتراسیون را به صورت عمودی ایجاد نموده است۵-یکی از مهمترین نکات دستگاه زغال ساز بریکت برای گاز گیری کامل کل محصوا در یک دوره ی پخت می باشدنکته ی بسیار حائز اهمیت و کلیدی در این نوع تولید ،دستگاه زغال ساز بریکت است که بلوک های خام و ایجاد شده را تبدیل به زغال بریکت می کند. عدم حتی یک بلوک خام بریکت بعد از پخت در دستگاه زغال ساز کوره سازان پاسارگاد از نکات حائز اهمیت دراین کار محسوب میگردد. هموژن بودن کامل کوره ،ترکیب و پخش شدن کامل حرارت در فی مابین و سوراخ های وسط بریکت های حفره دار ،عدم شکستگی در هنگام تبدیل بلوک خام به بلوک زغال ،گاز گیری کامل بلوک بریکت به صورت یکدست از بالا تا پایین محفظه داخل کوره به طوری که زغال بریکت تولیدی در قلیان باعث سردرد نگردد و در هنگام سرخ شدن بو نداشته باشد.

تمامی این موارد نشانگر این است که از ابتدا تا انتهای دستگاه زغال ساز بریکت دارای اهمیت زیاد و زنجیره واربه هم متصل هستند. در نتیجه دقت و قدرت چاشنی کارتولید زغال قالبی یا بریکت میباشدکوره سازان پاسارگاد تضمین به صورت مکتوب در قرارداد از بابت اینکه با خط تولید زغال قالبی و آموزش و تکنولوژی مورد نظر که به شما آموخته خواهد شد بتوانید زغال بریکت درجه یک را با دستگاه زغال ساز کوره سازان پاسارگاد تولید نمایید.

منبع : http://koorehsazanpasargad.ir


برچسب: دستگاه زغال ساز، دستگاه تولید زغال، دستگاه زغال ساز در تهران، دستگاه تولید زغال در تهران، قیمت دستگاه زغال ساز، قیمت دستگاه تولید زغال، 

توجیه اقتصادی تولید زغال

masking2
با کوره صنعتی زغال کوره سازان پاسارگاد درآمد میلیونی کسب کنید:

قبل از هر چیز بداند و آگاه باشید که شرط سود آوری در تولید زغال با کوره صنعتی زغال ،توانستن در تولید زغال درجه 1 میباشد برای همین امر خواهشا در انتخاب شرکت ها وقت لازم را به عمل آورید و محتوای قانونی آنرا در امر تولید زغال درجه 1 به خصوص در تولید زغال لیمو با کوره صنعتی زغال لحاظ نمایید.
مثال سود اوری تولید زغال کبابی با کوره صنعتی زغال :
میانگین قیمت چوب کبابی حداکثر 150 تومان هست و میانگین هر 3 کیلو چوب 1 کیلو زغال میدهد که 150 ضرب در 3 میشود 450 تومان و 50 تومان هزینه سوخت برای هر یک کیلو زغال تولیدی با کوره صنعتی زغال میشود به عبارتی 500 تومان .فروش یک کیلو زغال کبابی با کوره صنعتی زغال به صورت فله 1300 تا حداکثر 1800 تومان متغیر میباشد که ما 1300 تومان را که حداقل است لحاظ مینماییم . شما 500 تومان هزینه تولید زغال کبابی را از 1300 فروش کم کنید به عبارتی سود هر کیلو زغال با کوره صنعتی زغال800 میشود.
پس شما اگر با یک کوره صنعتی زغال یک تنی کبابی در روز حداقل 300 کیلو زغال داشته باشید میشود به عبارتی 240 هزار تومان سود شما در یک روز .شما بفرمایید با احتساب کارگر و مخارج ثابت دیگر در یک تولیدی با کوره صنعتی زغال شما در روز 150 هزار تومان سوداوری داشته باشید که در ماه بیش از 4 میلیون درامد خواهید داشت .
و اگر زغال کبابی تان را بسته بندی شده به بازار عرضه نمایید میانگین برای هر کیلو 500 تومان سود بیشتر برای خود در نظر داشته باشید .خرید کوره صنعتی زغال کبابی 3 تنی توان تولید دوبرابر و سود آوری 2 برابر میگردد.
مثال سود آوری تولید زغال لیمو با کوره صنعتی زغال کوره سازان پاسارگاد:
در تولید زغال لیمو با کوره صنعتی زغال همرفتی یا کمپیند درصد شکستگی تقریبا صفر میباشد و درکوره صنعتی زغال جداره ای تا 80%زغال سالم و 20% زغال با کمی ترک تحویل میدهد که این شرایط تغییر پذیر نخواهد بود و بهتر است که واقعیت ها را شما کامل بدانید .ما در محاسبه ی سود آوری و توجیه اقتصادی تولید زغال لیمو با کوره صنعتی زغال میانگین حداکثر هزینه ها و حداقل قیمت فروش را لحاظ مینماییم .

قیمت خرید یک کیلو چوب لیمو به قیمت حال حدود 700 تومان است و با محاسبه ی میانگین 3 کیلو چوب با یک کیلو زغال تولیدی با کوره صنعتی زغال قیمت تمام شده زغال لیمو از لحاظ هزینه چوب 2100 تومان است .تولید زغال لیمو شامل هزینه های مختلفی از جمله هزینه حمل چوب به کارگاه تولید ،میانگین 100 تومان برای هر یک کیلو چوب که در هزینه ی تولید زغال لیمو ضربدر 3 شود میشود 300 تومان برای یک کیلو زغال و هزینه انرژی در تولید که برای یک کیلو زغال 300 با کوره صنعتی زغال محاسبه میگرددکه در کل 2800 تومان است. هزینه کارگر و بقیه هزینه های ثابت در تولید زغال حدود حداکثر 1000 تومان محاسبه میشود که به عبارتی 3800 تا 4000 تومان فروش یک کیلو زغال لیمو درجه یک بدون شکستگی حداقل 8000 تومان و حداکثر 11 هزار تومان میباشد.
ما حداقل 8000 تومان محاسبه مینماییم که صرف هزینه تولید حداکثر 4000 تومانی ئر امر تولید زغال لیموبا کوره صنعتی زغال حداقل برای تولید یک کیلو زغال لیمو4000 تومان سود محاسبه میشود.
با یک کوره صنعتی زغال یک تنی دو منظوره کوره سازان پاسارگاد در ماه حدود 200 کیلویا 2 تن توان تولید داریم که شما بفرمایید بازهم حداقل محاسبه را در نظر بگیریم و 1600 کیلو زغال داشته باشیم که با احتساب 4000 تومان سود برای هر کیلو زغال لیمو میشود به عبارتی 6400000سود خالص در هر ماه .
با کوره صنعتی زغال2 تنی و یا بیشتر از کوره سازان پاسارگاداین سود آوری حدود برابر خواهد گردید.