اهمیت پایه مبل

اهمیت پایه مبل

در دنیای امروز با پیشرفت سریع تکنولوژی دنیای مبلمان و وسایل راحتی نیز تحت تاثیر پیشرفت و تنوع زیادی شده است.
پایه مبل علاوه بر زیبایی خود باید راحت باشند مخصوصا مبلمان های اداری نقش مهمی در حفظ راحتی و سلامت کارمندانی دارند که ساعت ها وقت خود را صرف نشستن پشت کامپیوتر می کنند و هنگام انتخاب, توجه خاص خود را می طلبند به همین علت پایه مبل های اداری باید استاندارد بوده و با توجه به فیزیک و قد افراد قابلیت تغییر ارتفاع داشته باشد.
برای مراقبت از کمر وستون فقرات می بایست ارتفاع پایه مبل مورد توجه قرار بگیرد به همین علت ارتفاع پایه مبل های اداری باید قابل تنظیم باشد یک صندلی خوب اداری باید علاوه بر پایه مبل استاندارد تکیه گاهی مطمئن و راحت برای بدن ایجاد کند باید مناسب نوع وظایف ی که برای آن ساخنه شده باشد پشتی صندلی نیز باید راحت باشد، گودی کمر وگردن را بپوشاند و از ناحیه کمر، سر و شانه ها محافظت کند.


مبلمان اداری باید با کیفیت و بادوام باشد مبلمان اداری از جمله وسایلی است که به دلیل استفاده بسیار زیاد آن، انتخاب نوع ارزان آن مقرون به صرفه نیست و چیزی نمی گذرد که باید دوباره خریداری شود. در مبلمان اداری توجه به کیفیت پایه مبل، قابلیت شستشوی پایه مبل و خود آن و این که جنس پایه مبل و روکش مبل چیزی باشد که با ضریه صدمه نبیند و در تابستان عرق نکند از مواردیست که هنگام خرید مبل و پایه مبل باید در نظر گرفته شود.
شرکت پایه مبل توسکا گستر با در نظر گرفتن تمامی این موارد موفق بر ساختن پایه مبل هایی با کیفیت، متنوع و زیبا با استاندارد های جهانی شده است.
به دلیل اهمیت زیاد پایه مبل در دنیای امروزه ما شرکت پایه مبل با در نظر گرفتن استاندارد های جهانی در اندازه پایه مبل، میز و صندلی و با توجه و دانش درباره ی ارگونومی بدنی انسان موفق به ساخت پایه مبل هایی محکم، زیبا و با کیفیت شده است.
ما با توجه به اندام انسان و همچنین ابعاد وسایلی که داخل مبل قرار می گیرند پایه مبل هایی زیبا، سبک ومحکم را برای مشتریان خود محاسبه و طراحی کرده و پایه مبل هایی با کیفیت را تقدیم به مشتریان خود می کنیم.

پایه مبلپایه مبل در تهران

منبع : paye-mobl.com/

 

۵ باید و نباید در طراحی داخلی و دکوراسیون منزل

۵ باید و نباید در طراحی داخلی و دکوراسیون منزل

۸ مرداد ۱۳۹۶ مدیریت سایت طراحی داخلی و دکوراسیون

در طراحی داخلی و دکوراسیون منزل، نکات ریزی وجود دارد که همین نکات به ظاهر پیش پا افتاده، خانه شما را به یک محل زیبا، شیک و رویایی تبدیل می کند. در ادامه ۵ تکنیک مهم در طراحی داخلی و دکوراسیون را بررسی می کنیم:

نکته ۱وسایل قدیمی و جدیدتان را با هم ترکیب کنید. طوری این ترکیب را انجام دهید، که به نظر برسد، وسایل خانه خود را طی چندین سال خریده اید، نه همه را با هم و یک جا.

نکته ۲- روی یک دیوار تمرکز کنید.


 

یکی از دیوار های خانه را انتخاب کرده و آن را کاغذ دیواری کنید با این کار توجه ها را به این دیوار متمرکز خواهید کرد، برای اتاق خواب های کوچک می توانید سقف را انتخاب کنید تا با تمرکز بر روی سقف باعث گردش چشم ها و در نتیجه بزرگ تر نشان دادن فضای اتاق شوید.

نکته ۳- در دنبال کردن مد زیاده روی نکنید.

اگر از طرحی که تازگی ها مد شده، خوشتان آمده است و دوست دارید در طراحی داخلی و دکوراسیون خانه خود از آن استفاده کنید، مانعی نیست، اما در این کار زیاده روی نکنید و سعی کنید چنین تغییراتی را در ابعاد کوچک به فضا بدهید. به عنوان مثال اگر از مبل های گلدار خوشتان آمده، به جای تعویض کل مبل ها، کوسن ها را گلدار کنید. در این صورت می توانید پس از چند سال که از مد افتادند آنها را با هزینه ی کمتری عوض کنید.

نکته ۴-به دنبال مبل های با کیفیت باشید.

مبل

مبل های شما تاثیر بسیار زیادی در طراحی داخلی و دکوراسیون خانه شما دارند. آن ها میزبان میهمانان بسیاری هستند. بنابراین اگر با صرف هزینه ای بیشتر، مبلی با کیفیت تر تهیه کنید، در مدت زمان طولانی تری از آنها استفاده خواهید کرد.

نکته ۵-قاب ها را نامتقارن، آویزان نکنید.

قاب ها هم تاثیر به سزایی در طراحی داخلی و دکوراسیون محل زندگی شما دارند. مهم نیست که درون قابتان یک عکس خانوادگی است یا یک اثر هنری، بهتر است قاب هایتان را در قالب یک مجموعه از دیوار آویزان کنید. اگر می خواهید دو قاب را در کنار هم به یک دیوار بیاویزید دقت کنید یا به صورت موازی در کنار هم یا عمودی روی هم قرار گیرند. آویزان کردن آنها در فاصله ای زیاد از هم نیز اشتباه دیگری است که نباید مرتکب شوید.

دکوراسیونطراحی داخلیطراحی داخلی و دکوراسیون منزلنکات طراحی داخلی منزل

 

منبع: http://parisadecor.ir 

 

 

سلفون دوستدار محیط زیست

سلفون دوستدار محیط زیست


اخبار بسیاری مربوط به تحولات صنعت پلاستیک را می بینیم که درمورد زیست محیطی تر شدن این محصولات میگویند. با وجود اینکه کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف در بعضی از نقاط دنیا ممنوع است و نگرانی از جهت اعتراض مصرف کنندگان, مطمئنا در این بخش علاقه مند به ایجاد کیسه های پلاستیکی مناسب تر برای محیط زیست و بسته بندی محصولات در اسرع وقت هستند. پلاستیک های قابل تجزیه، قابل ترکیب و زیست تخریب پذیر به نظر می رسد از اختراعات اخیر باشند، اما بعضی از آنها برای زمان بسیار گذشته بوده اند. یکی از این پلاسترها سلفون است – و در حال حاضر در حال افزایش محبوبیت است.

سلفون بر اساس گیاهان تولید شد و یک کارمند رستوران انجام دادم که به دنبال یک کیسه زیست تخریب پذیر مناسب برای استفاده با یک برنامه غذایی خاص و این زمانی بود اسم سلوی سلفون که به معنی سلولز بود تولید شد. سلفون در سال 1900 اختراع شد، اما تا سال 1912 در دسترس عموم قرار نگرفت. در آن زمان آن عمدتا برای بسته بندی آبنبات استفاده شد. هنگامی که سلفون مقاوم در برابر رطوبت در اواخر دهه 1920 به بازار رسیده بود، زمانی بود که 60 سال پیش پلاستیک های جایگزین شیمیایی پتروشیمی بودند و سلفون محبوبیت خود را به سرعت افزایش یافت و ما همه می دانیم که چگونه برای این سیاره کار می کرد. سلفون اینجا در لبه قرار دارد، زیرا می توان از درختان زراعی و یا از شاهدانه تولید شود. و در شرایط نسبتا سخت میتواند رشد کند.

سلفون با حل کردن فیبر گیاهی در قلیایی و دی سولفید کربن برای ایجاد چیزی به نام ویسکوز ساخته می شود. سپس ویسکوز دوباره بعد از یک حمام اسید سولفوریک و سولفات سدیم به فرم سلفون تبدیل می شود.

سلفون بیشتر با گلیسرول درمان می شود تا وقتی خشک میشود کمتر شکننده باشد.

با این وجود میتوان به این نتیجه رسید که سلفون از خانواده پلاستیک ها جزو دوست داران محیط زیست میباشد و ترکیبات آن تجدید پذیر هستند.

 برچسب ها: سلفونقیمت سلفون

منبع : http://sabaselefon.ir

مراحل چاپ روی کیسه

مراحل چاپ روی کیسه

به طور کلی چاپ روی کیسه برنج شامل چند مرحله می باشد:

  • در ابتدا نوع جنس انتخاب می شود که در حاضر  جنس پنبه ای- کنفی – پلاستیکی  و…… وجود دارند. بهتر است از کیسه ۱۰ کیلویی با جنس پنبه ای درجه یک  برای محصولات ارگانیک استفاده کنیم.
  • کیسه برنج پس از انتخاب جنس توسط چرخ کار ماهر بعد از اندازه گیری و برش ، دوخته می شود.
  • بعد از  مشورت و تبادل نظر  طرح اولیه برای چاپ روی کیسه در کامپیوتر توسط گرافیست ماهر ، تهیه می شود
  • فیلم اولیه برای قرار دادن بر روی شابلون چاپ تهیه می شود.
  • شابون برای زدن آرم و چاپ روی کیسه توسط طراح تهیه می شود.

منبع http://chap-kise.com

برچسب هاچاپ روی کیسه

 

انواع کپسول آتش نشانی

انواع کپسول آتش نشانی

انواع کپسول آتش نشانی








کپسول آتش نشانی آب وگاز 

این نوع خاموش‌کننده شامل یک کپسول محتوی آب است که عامل خارج‌کننده آن که گاز نیتروژن است، با فشار به درون کپسول تزریق می‌شود. در آتش سوزی جامدات این خاموش‌کننده بهترین نوع است.

کپسول آتش نشانی پودر و گاز
این خاموش کننده‌ها به دو نوع پودر و هوا و پودر و گاز تقسیم می‌شوند. پودرها شامل ترکیبی از کربنات پتاسیم یا استات پتاسیم در آب یا مخلوطی از کلرور سدیم و پتاسیم و باریم است که در انواع و وزن‌های مختلف موجود است.
نوع پودر و هوای این خاموش‌کننده شامل یک کپسول پودر شیمیایی می‌شود که عامل خارج‌کننده آن گاز نیتروژن بوده که با فشار به درون کپسول پودر تزریق می‌شود. فشارسنج کوچک موجود روی این خاموش‌کننده را می‌توان نشانه این نوع خاموش‌کننده نامید.
نوع پودر و گاز این کپسول آتش نشانی نیز شامل یک کپسول حاوی پودر شیمیایی است که عامل خارج‌کننده آن که گاز نیتروژن است. بر خلاف کپسول‌های پودر و هوا که به درون کپسول تزریق می‌شد درون یک ظرف کوچک به نام کارتریج به صورت فشرده موجود است که با فشار دادن دستگیره آن کارتریج سوراخ شده و گاز درون آن خارج می‌شود.
علت استفاده از گاز نیتروژن در خاموش‌کننده‌‌ها مایع نشدن این گاز در فشار بالا است که مانع از کلوخه شدن پودر درون کپسول می‌شود.

 کپسول آتش نشانی گاز دی اکسید کربن
این نوع خاموش‌کننده محتوی گاز دی اکسید کربن است که به صورت مایع درون کپسول قرار دارد و در هنگام خروج از کپسول به علت افت فشار ناگهانی آن سرمای فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کند که با سرد کردن جسم در حال سوختن آتش را اطفا می‌کند. مشخصه اصلی این نوع خاموش‌کننده‌ها نازل شیپوری آن است. از این خاموش‌کننده در آتش‌سوزی ادوات برقی و مایعات قابل اشتعال استفاده می‌شود.

کپسول آتش نشانی کف
این نوع خاموش‌کننده‌ها محتوی محلولی از آب و کف است. کف‌ها دو نوع هستند که در هنگام خروج از کپسول به صورت کف بر سطح ماده سوختنی ریخته می‌شوند: کف شیمیایی که شامل سولفات آلومینیم و بیکربنات سدیم و کف مکانیکی که شامل ترکیبات صابونی هستند.
کاربرد این خاموش‌کننده نسبت به سایر خاموش‌کننده‌ها کمتر است، اما بهترین خاموش‌کننده جهت اطفای مایعات قابل سوختن است.

کپسول آتش نشانی هالوژن
مواد هالوژنه خاموش‌کننده‌هایی هستند که مکانیسم خاموش کردن آن شباهت زیادی به گاز دی اکسید کربن دارد. پایه آنها متان یا اتان است که به جای هیدروژن آنها یک یا چند ماده هالوژنه جایگزین می‌شود مانندCF3Br ، یعنی به علت سنگین‌تر بودن از هوا به سرعت روی حریق را پوشانده و جانشین هوا می‌شود و ماده سوزان را از اکسیژن محیط محروم می‌سازد. این مواد وقتی از خاموش‌کننده خارج و در محیط ریخته می‌شود، به‌سرعت تبدیل به بخار و تبخیر می‌شود

منبع : http://asafire.ir/