اهمیت پایه مبل

اهمیت پایه مبل

در دنیای امروز با پیشرفت سریع تکنولوژی دنیای مبلمان و وسایل راحتی نیز تحت تاثیر پیشرفت و تنوع زیادی شده است.
پایه مبل علاوه بر زیبایی خود باید راحت باشند مخصوصا مبلمان های اداری نقش مهمی در حفظ راحتی و سلامت کارمندانی دارند که ساعت ها وقت خود را صرف نشستن پشت کامپیوتر می کنند و هنگام انتخاب, توجه خاص خود را می طلبند به همین علت پایه مبل های اداری باید استاندارد بوده و با توجه به فیزیک و قد افراد قابلیت تغییر ارتفاع داشته باشد.
برای مراقبت از کمر وستون فقرات می بایست ارتفاع پایه مبل مورد توجه قرار بگیرد به همین علت ارتفاع پایه مبل های اداری باید قابل تنظیم باشد یک صندلی خوب اداری باید علاوه بر پایه مبل استاندارد تکیه گاهی مطمئن و راحت برای بدن ایجاد کند باید مناسب نوع وظایف ی که برای آن ساخنه شده باشد پشتی صندلی نیز باید راحت باشد، گودی کمر وگردن را بپوشاند و از ناحیه کمر، سر و شانه ها محافظت کند.


مبلمان اداری باید با کیفیت و بادوام باشد مبلمان اداری از جمله وسایلی است که به دلیل استفاده بسیار زیاد آن، انتخاب نوع ارزان آن مقرون به صرفه نیست و چیزی نمی گذرد که باید دوباره خریداری شود. در مبلمان اداری توجه به کیفیت پایه مبل، قابلیت شستشوی پایه مبل و خود آن و این که جنس پایه مبل و روکش مبل چیزی باشد که با ضریه صدمه نبیند و در تابستان عرق نکند از مواردیست که هنگام خرید مبل و پایه مبل باید در نظر گرفته شود.
شرکت پایه مبل توسکا گستر با در نظر گرفتن تمامی این موارد موفق بر ساختن پایه مبل هایی با کیفیت، متنوع و زیبا با استاندارد های جهانی شده است.
به دلیل اهمیت زیاد پایه مبل در دنیای امروزه ما شرکت پایه مبل با در نظر گرفتن استاندارد های جهانی در اندازه پایه مبل، میز و صندلی و با توجه و دانش درباره ی ارگونومی بدنی انسان موفق به ساخت پایه مبل هایی محکم، زیبا و با کیفیت شده است.
ما با توجه به اندام انسان و همچنین ابعاد وسایلی که داخل مبل قرار می گیرند پایه مبل هایی زیبا، سبک ومحکم را برای مشتریان خود محاسبه و طراحی کرده و پایه مبل هایی با کیفیت را تقدیم به مشتریان خود می کنیم.

پایه مبلپایه مبل در تهران

منبع : paye-mobl.com/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.